Kahve Diyarı'ndan yeni mağazalar

Müşterilerine sunduğu ürünlerle bir kahve evi olmanın yanı sıra, bol alternatifli kafeterya/restaurant/cafe hizmeti anlayışıyla, Türkiye’nin en hızlı büyüyen zincirlerinden biri olan Kahve Diyarı, açılacak 4 yeni mağazası birlikte 2015 yılı için koyduğu Türkiye genelinde 150 mağaza hedefine adım adım yaklaşıyor. İzmir’deki mağazalarına Ayrancılar/Torbalı ve Mavişehir Soyak Siesta’da olmak üzere iki yeni şube ekleyecek olan Kahve Diyarı, Isparta ve Gaziantep’te de yeni mağazalarla müşterilerle buluşacak. 
Mart ayında Malatya’daki ilk şubesini açan Kahve Diyarı, Türkiye’deki 7 coğrafi bölgenin hepsinde şube açmasının yanı sıra yıl sonunda da Almanya’da hizmete sunulacak yeni mağazası ile birlikte Avrupa’da da kendisini gösterecek. Kahve Diyarı, 2018 yılında ise dünya genelindeki şube sayısını 500’ün üzerine çıkartmayı hedefliyor.

Kahve Diyarı Mağazalarının %35’i İzmir’de
Kahve Diyarı’nın Türkiye genelindeki mağaza sayılarına bakıldığında %35’lik oran ve 44 mağaza ile İzmir öne çıkıyor. İzmir’i %15’lik oran ve 19 mağaza ile İstanbul takip ederken, üçüncü sırada ise 6 mağaza ve %6’lık oranla Aydın yer alıyor.
Bu şehirleri 5’er şubeyle Manisa ve Muğla, 3’er şubeyle Diyarbakır, Mardin ve Ordu, 2’şer şubeyle Antalya, Balıkesir, Bursa, Edirne, Hatay, Kırklareli, Uşak, Sakarya ve Tekirdağ takip ediyor. Diğer illerde ise Kahve Diyarı birer şubeyle müşterilerine hizmet veriyor.

Ege’den Türkiye’ye yayılan bir başarı hikâyesi
Ulusal hatta uluslararası bir gıda markası yaratmak, Kahve Diyarı Yönetim Kurulu Başkanı ve aynı zamanda Akhisar Ticaret Odası Başkanı olan Abdurrahman Yılmaz’ın hedefleri arasında bulunuyordu. Zincir gıda mağazalarıyla ilgili araştırma yapan Yılmaz’ın yolu, bir Ege markası olan “Kahve Diyarı” ile kesişti. Abdurrahman Yılmaz Kahve Diyarı’nı 2014 yılında satın aldı.
Ege’den Türkiye’ye yayılan bir başarı hikâyesi olan Kahve Diyarı, 2018 yılının sonunda mağaza sayısını 500’e çıkarmayı hedefliyor. BP ile de işbirliği sağlayan Kahve Diyarı, böylece akaryakıt istasyonlarında da faaliyet gösterecek ve 400 yeni Kahve Diyarı mağazası açılacak.
Kahve Diyarı, Türkiye Basketbol Ligi’nin Resmi Sponsoru Oldu
Kahve pazarının en hareketli oyuncusu konumunda olan Kahve Diyarı, 2014 yılı sonunda spor dünyasında da ses getiren bir adım attı. Türkiye Basketbol Ligi’nin ana sponsoru olan Kahve Diyarı, Türk sporuna önemli bir destek sağladı. 22 Aralık 2014’te Türkiye Basketbol Federasyonu ile 1 yıllık anlaşma imzalandı. İmza töreninde konuşan Kahve Diyarı Yönetim Kurulu Başkanı Abdurrahman Yılmaz, Türkiye Basketbol Ligi’nin sportif ve yönetim anlayışındaki dinamik ve modern vizyonunu takdir ederek izlediklerini belirterek, “Bu iki markanın yan yana gelmesi neticesinde neler olabileceğini tahmin edebiliyoruz. Basketbola olan bu ilgimizi somut bir adımla taçlandırmak istedik” dedi. Kahve Diyarı, basketbol maçlarındaki mola konseptini sahiplenerek “hayata bir mola” mottosunu marka mottosu olarak konumladı.


Kahve Diyarı mağazaları
İzmir (44), İstanbul (19), Aydın (6), Manisa (5), Muğla (5), Diyarbakır (3), Mardin (3), Ordu (3), Antalya (2), Balıkesir (2), Bursa (2), Edirne (2), Hatay (2), Kırklareli (2), Uşak (2), Sakarya (2), Tekirdağ (2), Adana (1), Ankara (1), Afyon (1), Batman (1), Burdur (1), Denizli (1), Düzce (1), Elazığ (1), Isparta (1), Kocaeli (1), Konya (1), Kütahya (1), Malatya (1), Niğde (1), Samsun (1), Trabzon (1), Tokat (1), Van (1), Yalova (1).

Kaynak Hürriyet Ege

X

X